♥ Sayang Kat Korang Tau! ♥

LIKE JIKA SUDI,,& PADA YANG DAH LIKE TQ SO MUCH YA! :)

Thursday, March 15, 2012

BAIK DAN BURUKNYA SUSU ANMUM

Tadi Masa scan n ambek ubat,,doc Rohaya tanyer,,ape yang awak minum untuk kuatkan rahim?? saya ckp saya minum anmum,,"emm rupe2nya.tak semua 0rang digalakkan minum anmum ni,,sebb mengemukkn,,lain pula hal nya dengan musuh ketat sya dulu,,hehe,,now dah okey..die di srankan minum 3x sehari sebab kurang darah,,dan cik "P" die lari2 sebelum ni,,tpi alhamdulilah,,saya kongsi sikit2 dgan dia ape yg sya thu,,minum susu,,elakkkn mkanan yg bergas,pedas dan lain2,,almaklumlah puan aeen ni suke sgat mkn ayam goreng,,,burger,,,dah mcm upin ipin lak,,:)..now die dah 7minggu,,setelah 2 tahun berkawen alhamdullilah,,
Doctor Rohaya bagi tahu,,saya hanye perlu minum sekali dalam seminggu,,sebb nanti tambah bam2,,susah nk bersalin,,susu ni memang elok,,tp hanya untuk yang tertentu,,tapi die puji saya,sebb cegah awal,,ambil pengajaran dari keguguran yang lepas,,doc rohaya sarankan saya mkan pil asid folic pulak,,untuk ketahanan rahim dan bayi,,

APE2 PUN ASID FOLIC NI SANGAT PENTING UNTUK RANCANG AWAL KEHAMILAN

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum,,korang di alu-alukan untuk coment kat blog ni,n jgn lupe tekan like ok,,/;)